Jom Layari TawauClick - Berdiskusi Buletin Aktiviti Karya Bersama mereka!
Powered by sudeek playground

ASPx

Aku tgh usha2 aspx plak kali ni.sebab byk web ku tgk semua guna asp, macam gampang sangat hehe.. tapi belum cuba belum tau apa resultnya. tgh korek2 isi dalam masih sesi pengenalan lagi.

Apa itu asp? aku sendiri kurang pasti bahahaha! aku bukan student mana2 sekolah yang masih lekat dgn kamus atau buku2 teori yang ada untuk dirujuk. Aku belajar sendiri.. insyaAllah lepas ni aku tau la apa tu asp walaupun benda ni da lama sangat, ku da ketinggalan tapi aku ada idea hoho

Huh! aku da abiskan masa aku dalam blog ni selama lebih kurang 2min lebih.. sebab aku bukan la penulis yang bagus bahaha! masih terkial2 mencari ayat2 yang apa ni ah lupakan la.. takut nanti aku tertulis coding pulak hoho

Tu jak la utk hari ini..

SALUT!

0 kritikan:

sudeek playground