Jom Layari TawauClick - Berdiskusi Buletin Aktiviti Karya Bersama mereka!
Powered by sudeek playground

Enigma Minimalis???


Pehhh hari ini ja, ramai orang kawin temasuk la kazen aku sendiri. Apapun tahniah utk dia sebab berjaya kawin dulu sebelum aku hehe :) . Invitation kali ni oleh kazen aku sendiri suh amek gambar dia kawin. Ntah aku dapat atau tidak pegi ni. Skang ni aku tgh demam dpt atau tidak aku pegi ni nanti huhu.. xpegi pulak nanti apa diowang cakap kan huuu ni la payahnya ni time macam ni pulak demam datang huh!....

Semalam ja lepas amoi kesayangan ku bagi aku makan ubat mcm2 aku terus terlelap sampai la pagi tadi baru aku sedar pehhh kuat jugak ubat tu ya.. aku try lawan tapi xdapat besa lah idea ni datang time kita xundang, time demam2 ni pulak byk idea tapi aku xberapa larat nak ngadap ni monitor pedih mata aku kepala ku penin huuu..

Ok la sampai disini..

SALUT!

0 kritikan:

sudeek playground